pondělí 25. června 2018

KORUNKA ALIEXPRESS

 Jak jste jistě z názvu poznali, dneska vám něco povím o mém „úlovku“. Já sbírám tyto zvláštní/netradiční šperky a doplňky, které jen tak někdo doma nemá. Doma mám už spooustu věcí, které jsem i sama vyráběla, ale přesto jsem doma neměla žádnou korunku, pokud nebudu počítat ty, které jsem měla jako malá.

   Vzhled a provedení korunky: Do korunky byste jejím provedením vůbec neřekli, že byla opravdu za hubičku. Hlavní část korunky je osázena spoooustou kamínků. Kamínky na korunce zatím drží bez problémů a ani jeden se neodlepil. Celá korunka je vlastně udělaná na principu, že je zde jeden hlavní drátek, díky kterému vám drží korunka na hlavě, na který jsou pak nalepeny kamínky. Každý kamínek má vlastně vlastní „boxík“, ve kterém je uchycen pomocí malinkých „paciček“. Z těchto boxíků je pak sestavena hlavní část korunky, což je zezadu velmi dobře vidět. (viz. foto) Na konci drátku jsou malé kuličky, díky kterým vám nebude korunka padat. U těchto kuliček vidím jediné minus na této korunce - kuličky se zasekávají do vlasů. Jinak je celá korunka suprová. Úchytný drátek je velmi pevný a nedá se moc tvarovat, což je skvělé, protože u spooousty takto levných šperků a doplňků se mi při převzetí objednávky stalo, že produkt byl velmi nekvalitní a prodejce se snažil ušetřit na výrobku všude, kde se dalo, takže celá tato korunka pro mne byla příjemné překvapení.

   K čemu tak využívat korunku? To je asi jedna z otázek, kterou si můžete klást... Ale moje odpověď je vcelku jednoduchá. Já jsem člověk, který nijak moc neřeší, co si lidé o jeho stylu oblékání myslí. Jsem velká fanynka seriálu Once upon a time (do češtiny přeloženo jako Bylo nebylo) a již několikrát jsem chodila po Praze v celkem netradičním oblečení s partou lidí, kteří na sobě neměly zrovna normální oblečení taky. Korunka se mi bude hodit nejspíš pro náš další sraz či ji použiji pro kostým/cosplay (říkejte si tomu jak chcete) na Humbook, kde letos bude soutěž i o nejlepší kostým/cosplay. Dále korunku také využiji na focení, protože tato korunka mi celkem hooodně připomíná tu korunku na obalu Selekce. Já si vedu malý bookstagram a zde bych chtěla korunku využít také.  :)

   Pokud jste stále někde v kousku srdce princezna, určitě si udělejte radost a začněte si tak i připadat.
Magda
--------------
Ahoj! Jmenuji se Magda, je mi 15 let. Jsem knihomolka, která ujíždí hlavně na YA, sci-fi, fantasy a dystopických knihách. Kromě čtení také ráda vyrábím rekvizity ze seriálu a knih. Ráda zkouším různé make-up produkty, ale nejsem žádný profesionál. :) Také miluji cestování a ochutnávání místních specialit. Doufám, že se Vám budou mé příspěvky líbit. :)

4 komentáře:

  1. Úplně se mi vybavila scéna z Big Bang Theory kde Amy dostane od Penny korunku a je z ní totálně nadšená. Upřímně, já bych z téhle byla taky, moc hezký kousek! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si trochu jako Amy připadala. :D TBBT je skvělý. :)

      Vymazat
  2. Vyzerá perfektne 😍 dúfam, že tam tie kamienky dlho vydržia 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Taky uvažuji ze si ji koupim, ale pouze na foceni :D

    OdpovědětVymazat