sobota 30. dubna 2016

DEŠTÍK A DEŠTNÍK

Nevím, jak vy, ale já nemám moc ráda léto a teplo (jojo vy máte, to už jsme probírali několikrát :-D ). Ale zase nemám úplně ráda, když prší, jsem totiž líná nosit s sebou deštník a ne vždycky mám kapuci, takže mé krásné dlouhé vlasy vypadají jak ze ždímačky, jakmile se někam vydám.

Jednu dobu jsem si pořídila malý skládací deštníček, nosila ho v kabelce, byl fakt malinký, což bylo sice super, ale zase, když se namočil, nemohla jsem ho už jen tak dát do tašky, takže bu´d v ruce, čímž jsem si moc nepomohla a nebo do igelitky a pak do kabelky, jenže znáte to, v igelitce je dírka a celý vnitřek promáchaný a navíc, když jsem pak šla třeba do práce a zapomněla ho vyndat (nebo jsem byla někde, kde se prostě nehodí vyndat si a sušit deštník) tak doma večer pak divně zatuchne. Jak to ale vyřešit?



Deštníků máme doma hromadu a tím myslím fakt hromadu. Milion reklamních deštníků, ale od firem, co nikdo (ani já, bůh ví, kde jsme je vzali) nezná. Třeba Praha deštník nebo Channel bych nosila ráda, že jo, ale když je tam napsáno bflkxmz tak to nikomu nic neřekne, a ještě divný obrázek, no hrůza- A kvůli tomuhle si nepohodlí dělat nebudu, abych to s sebou tahala ven.


Pointa? Teď mám deštník, který je tak úžasný a tak ho miluji, že mi nedělá problém tahat ho s sebou kamkoli, dokonce se občas těším i na to, až bude pršet a já ho budu moct ukázat venku :-D

Vždycky se mi líbili průhledné deštníky s nějakým pěkným vzorem, ale nikdy jsem žádný neměla. A pak se mi líbily deštníky, co byli obří, takový ten půlkruh, kdy vás to zakryje až po ramena a jste v tom jak v krytu. A nejlepší je spojit to oboje dohromady!

Tento deštník má naprosto boží vzor. Přiznám se, že ta srdíčka mi tam až tak úplně nesedí, je to trochu infantilní, ale stejně to zbožňuji. Původně jsem chtěla černý, vypadá to jako spodní prádlo natažené na tyči, ale ne vulgárně ani hnusně, ale spíš prostě sexy. Jenže černý nebyl, tak jsem hledala další univerzální na kombinování, volba padla na bílý. Jenže když jsem na něj koukala, vypadalo to taky jako spodní prádlo, ale tak nějak blbě, nesexy.



A protože stejně chodím téměř pořád jednobarevně oblečená, případně černě oblečená, chtěla jsem vybrat nějakou barvičku. A moje oblíbená? Tak mam modrou. A jsem vážně spokojená. Vzor super, dodává mu ještě jakási jakože krajka po lemu, takže vypadá dobře i zavřený, což podporuje ještě tyčka, která z odstínů modré přechází do bílé. Je obří, miluji to, jak se do něj celá schovám. Zakryje mi i vlásky (a mám jakože fakt dlouhé), takže konečně žádné boční větry a boční deště.



Teď jsem se tak rozvášnila, že si hned musím jít zkontrolovat předpověď počasí na zítra! :-D

7 komentářů:

  1. Tak ten je boží! :3 Jak tak koukám z okna tak se momentálně hodí :( #nechápujakmůžešnsnášetléto :D

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně tě chápu, já léto vyloženě nesnáším, je příšerně. Obvykle se ho snažím přetrpět. Ble. :D :D
    Tvůj deštník je moc pěkný, já deštníky miluji (a déšť taky). Mám svůj oblíbený, obrovský, červený. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dalsi hejtr leta? New best friends! :D Taky trpim, kazdorocne, desne ... :(

      Vymazat
  3. Miluju pruhledny destniky a nikdy jsem zadny nemela. Uz jako mala jsem ho tise zavidela holkam ze skoly, ach,,..a presne jak pises-mame doma mraky reklamnich nebo zapomenutych a v praci ponechanych destniku tak proc utracet za dalsi. Ale tenhle je bozi,... brala bych cerny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nikdy nemela pruhledny, az tento a taky jsem ho dycky vsem zavidela :) A taky destniky porad nekde zapominam, ale tenhle bych fakt nerada :/

      Vymazat
  4. Jé, tenhle deštník je super a moc hezký!

    OdpovědětVymazat