středa 6. dubna 2016

TRIKA SE ZVÍŘECÍMI POTISKY

Po tom, co jsem loni našla vcelku pěkný a s nápadem trika v Kiku, se tam občas chodím prohrabat, co když třeba někde něco. A dnes byl opět ten den. Jak jsem dopadla?

Protože se blíží jaro / léto, je podle mě vhodná doba na výrazná trička, protože většina z nás sáhne po kraťasech a tam moc nápadů, jak mít fakt super a jiný kraťasy není, takže ideálně právě něčím výrazným doplnit. A co vypadá s džínovinou lépe, než barevná infantilní trička s obrázky?

Cena za jedno je 105 korun, takže naštěstí jsem nemusela vybrat jen jedno, znáte mě a moji schopnost rozhodování. Jako velké plus jako biologií vcelku poučený člověk musím říct, že ta zvířata vypadají relativně opravdově, zebra nemá růžového pankáče, tygr nemá v oku blikající hvězdičky apod. Kromě tedy u pandy, ta má s pandou pramálo společného, ale tam je zase fajn ten text, i texty u ostatních se mi celkem líbí a hodí.

Pojďme na fotky ať o tom jen nepíšu.

překvapivě normální kukuč
tohle moc realistický obrázek není, ještě ten pandí jazyk, ten tomu fakt dodal, ale Im not ordinary nápis a Give the world a hug each day tomu dává šťávu
tohle je naprosto nejvíc awww
jako živé, asi to bude snad i fotka

Kdybyste trika hledali, je to, přišlo mi, v sekci s dětským, i když tam bylo i jiné oblečení, tyhle trička měli od velikosti 128 cm, tak soudím, že jsou primárně pro děti (a nedorostlé děti, jako jsem já). No prostě trička s tak boží barvou a zvířátky jsem tam nemohla nechat, že jo. K té velikosti, tohle je 158/164, ta trička jsou dost obří a to měřím 170 :)

A ještě detail, asi jste si toho už všimli na fotkách celého trička, ale vepředu jsou kratší a vzadu prodloužené, podle vaší výšky to je na zadek / pod zadek.

Trička: Kik - 105 Kč

1 komentář: