středa 21. prosince 2016

NÁUŠNICE S BROUŠENÝMI KAMÍNKY Z NEREZOVÉ OCELI

Dnes tu mám jeden zapomenutý kousek ze Stoklasy. Vlastně ne až tak úplně zapomenutý, nosím to už pár měsíců, ale kdo mě sledujete na fb, víte, že jsem teď měla nějaké rodinné problémy a to blogování šlo prostě stranou takže spíš než zapomenutý bych spíš měla napsat opožděný. No každopádně konečně jsou tady.

Popis výrobce: Kvalitní náušnice z nerezové oceli se hodí ke každodennímu nošení. Skvěle doplní byznys styl oblékání, jeansovou módu i ležérní outfity. Z čelní, pohledové strany jsou ozdobené vsazenými hranatými kamínky, díky kterým se jemně třpytí. Prostřední kamínek je větší, některé mají i odlišnou barvu, díky které na sebe poutají pozornost. Dají se rozevřít, zapínají se zacvaknutím. 
  • Vnější průměr: 17 mm
  • Vnitřní průměr: 12 mm
  • Šířka: 4 mm
  • Nerezová ocel
  • Sklo

K tomu bych chtěla dodat pár věcí. První, k čemu se musím vyjádřit je "jemně se třpytí". OMG! Já bych to nazvala lesk jak blesk :) A líbí se mi to! Kamínky se prostě mají třpytit, tím spíš průhledné. Jsem zvědavá, jak dlouho to tak zůstane, kéž by napořád. Jako já se v nich i sprchuji a koupu a zatím žádné známky poničení, tak snad to vydrží. 


Nerezová ocel je super věc, zvlášť v dnešní době alergií na kde co. Spoustu lidí kolem mě nemůže nosit nic jiného než chirurgickou ocel, šmuk je dráždí a znám i hromadu, co je dráždí i zlato a stříbro. Což je dost divná věc, ale každý jsme nějaký. Ale neznám nikoho, komu by vadila chirurgická ocel. Možná proto ji na tu chirurgii vymysleli, že jo. 


Zapínání je na zacvaknutí, náušnice je v půlce ohýbatelná. Kamínků v ní je sedm. Tři průhledné z jedné, tři průhledné z druhé strany a jeden uprostřed. Ten prostřední je větší než ostatní a dá se sehnat v barevných variantách. Je to hyacinth, amethyst light a crystal. Já bych to nazvala prostě červené, průhledná a něcomeziavětlehnědousvětlefialovouarůžovou. 


Blíží se plesová sezona (no jo, už je to fakt za rohem), takže věřím, že slušivé náušničky se doma neztratí. A pokud neplesáte, jsou dost jednoduché a praktické i na "obyčejné" nošení, se mnou třeba byli v nemocnici a jaká kočka jsem byla :)

9 komentářů:

  1. Tvé rodinné problémy mě mrzí, snad je už vše v pořádku. Naušnice jsou opravdu krásné. V poslední době jsem si takovéto jednoduché doplňky velice oblíbila :) Nejvíce se mi líbí ty průhledné, budou se hodit v podstatě ke všemu :)
    http://life-by-marie.blogspot.cz/?m=0

    OdpovědětVymazat
  2. Ja nosím zväčša bižutériu, ale tieto náušnice sú naozaj krásne : )

    OdpovědětVymazat
  3. vyzeraju naozaj velmi pekne, taketo by sa mi zisli :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  4. Já naušnice moc nenosím kvůli zánětům :(, ale tyhle jsou krásné ! :)

    http://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat