středa 7. února 2018

JAK VYPADAT VYŠŠÍ?

Ahoj! Mám tu pro vás pár fashion triků. Sama jsem malinká a nějak jsem se s tím už smířila.. Ale i přesto si myslím, že nejsou na škodu. :)

1. Kalhoty, sukně s vysokým pasem. Prodlužuje nohy, a tak opticky protáhne postavu. Tyhle kousky se vrátily do módy, a myslím si, že by měly být součástí vašeho šatníku. Samozřejmě, každému se líbit nemusí. K outfitu zvolte alespoň lehce vyvýšené boty. Prostě vaše oblíbené boty na podpatku. 


2. Výstřih ve tvaru V. Kromě optického 'prodloužení' těla může zmenšit široká ramena a zároveň budete působit elegantně. Nezapomeňte zvolit nějakou dobrou podprsenku - ta je základ! :)


3. Pásek. Ke zvýraznění křivek a dokonalému přilnutí pasu je ideální pásek. Například já si beru pásek většinou k velkým svetrům. Skvěle to 'oživí' look. Pásek vybírejte spíš užší a ujistěte se, že vás nikde moc netlačí.  



4. Jedna barva head-to-toe. Tudíž jednobarevný outfit. Stejným tónem vytváříte iluzi - vypadáte vyšší.  Dalším plusem je zeštíhlení těla. Dávejte si pozor na celočerné outfity, abyste nevypadali jako na pohřeb. Přidejte nějaké doplňky, či pásek.  






5. Když oversize, tak nevrstvěte. Akorát se tak úplně schováte do všeho toho oblečení. Obří svetr, nebo bunda postačí. Ale ne obojí. :)



Tohle byly moje tipy&triky. Nejsem žádný expert a určitě nechci, aby to působilo tak, že všechno znám, a že vás chci nějak poučovat. :) Berte to, jako pár tipů od malinké slečny, která je občas ráda využije. Děkuji, za každého človíčka, který tento blog navštívil a přečetl si nějaký ten článek - ať už můj, nebo jiné slečny. A přeji vám krásný zbytek dne! 

Anežka
-------------------------
Ahoj! Jmenuji se Anežka, je mi 16 let. Chodím na gymnázium v Jablonci nad Nisou. Docela se zajímám o kosmetiku a oblečení. Ráda bych tento blog podpořila nějakými recenzemi, či názory. Miluju cestování a celkově objevování nových věcí, poznávání nových lidí. Mým koníčkem je sport. Nejvíce mě baví volejbal. Měřím 160 cm a to, že jsem tak malá mě nikdy nezastavilo, a tento sport hraji už pátým rokem.

8 komentářů:

  1. Naprosto úžasný článek!!

    Sama jsem malinká, mám 157 cm. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě skvělé rady! Ale k mému 185cm vysokému příteli to asi moc nepomůže :D :D nejvíce mě zaujaly sukně do pasu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí :D moc moc děkuji! Tenhle tip se mi taky líbí. :)

      Vymazat
  3. Skvelý článok. Aj keď tieto typy už poznám ale pekne si to tu zhrnula.


    Suesanqa

    OdpovědětVymazat