pondělí 19. března 2018

HODINKY S KOČIČKOU

Ahoj všichni, po dlouhé době vám tu zase píšu jeden článek já. Tentokrát se jedná o hodinky od značky YAJ.

postovnezdarma.cz

Musím říct, že hodinky vypadají opravdu krásně. Jejich bronzový ciferník s kočkou naspodu vypadá opravdu originálně a ctnostně. Dále mě zaujal ciferník, kde se písmenka různě zvětšují a zmenšují, dělá to skvělý efekt. Poté tu máme modrý semišový pásek, který je příjemný na ruce a hezky sedí, ale musím říct, že jedna chybička se tu našla, jedná se o sundavání, možná to je problém jen u mě, protože to mám na předposledním bodu, a tím pádem se mi to hůře sundavá, ale to je jen kosmetická chyba  nejspíš na mé straně. Jinak je to určitě perfektní kousek.


Jejich nošení je velice příjemné a dají se kombinovat s různým oblečením, díky modrému pásku se to nejvíce hodí k džínovině. Já jsem je měla i k černým šatům nebo bílé košili, kombinací je opravdu mnoho, a záleží jen na vás, jakou si zvolíte právě vy.


Myslím si, že pokud chcete mít nějaký neobyčejný doplněk, který podtrhne, či udělá více originální váš outfit, tak byste měli sáhnou po těchto hodinkách. Těm to hodinkám dávám palec nahoru a doporučuji, jsem moc ráda, že jsem je mohla vyzkoušet. 


Další podobné kočičí kousky najdete TADY.

1 komentář: