středa 4. května 2016

NÁUŠNICE - KULIČKY S KAMÍNKY

Přiznám se, že jsem nikdy nebyla moc náušnicový typ. Tedy moment, sběratelkou náušnic jsem byla hodně dlouho, ale nosila jsem vždycky tak jedny, dvoje, půl roku a pak jsem to občas vyměnila, aby se neřeklo. Teď nosím piercingové náušnice, už asi pět let, ale řekla jsem si, že už mi není 15 a je čas na změnu.

zdroj

A ráda bych něco elegantního, tedy, na horní části uší mi piercing zůstane, tam žádné zlato, stříbro nepoputuje, ale do hlavních dírek (takové ty co má většina lidí od doktora, chápete) jsem chtěla prostě něco, no, hezkého. A tohle byla moje volba.

Náušnice - kuličky s kamínky

Jemné náušnice stříbrné barvy jsou ideálním doplňkem pro ženy, které si potrpí na eleganci. Náušnice zdobí kulička s drobnými kamínky. Ideální dárek pro Vaše blízké.

Vlastnosti:
  • Materiál: bižuterní kov
  • Rozměry: 29 x 10 mm
  • Hmotnost: 6 g
  • Barva: stříbrná
Dost mě překvapilo, když náušnice přišly, musím říct, že pozitivně. Jednou jsem už z postovnezdarma.cz měla něco na podobný způsob, ta část s kamínky zapuštěnými do kuličky, a nebylo to moc kvalitní, hezké to jo, ale zázrak se nekonal. Co mě deptalo nejvíc, že kamínky nebyly pravidelně rozmístěny, byly nakřivo apod.


To se tady nestalo! Kamínky jsou zasazeny rovně a pravidelně, opakuji, že jsem hodně hodně mile překvapená, vážně jsem to nečekala.


Působí elegantně, což jsem chtěla, takže spokojenost. A líbí se mi i detail na zapíná, nebo prostě tom kroužku, nebo jak se tomu říká, že není obyčejný, ale taky zdobený.


Nesundávám je ani na noc, ani do sprchy, takže jsem zvědavá, jak dlouho vydrží, ale prostě na to vždycky zapomenu a po deseti namočeních jsem snahu o vzpomenutí si na sundání vzdala. Takže dám vědět, jak to dopadlo :)

Žádné komentáře:

Okomentovat