neděle 3. ledna 2016

ČELENKY A ČELENKOVNÍK

Pokud mě sledujete už delší dobu, jistě víte, že jsem na pár věcí "ujetá". Jednou z nich jsou třeba čelenky, a to především obyčejné černé, s nějakým vzorem, doplňkem apod. Mám jich doma desítky. Vážně, nelžu, desítky. A ano, správně tipujete, většinu z nich jsem vyvenčila nulakrát. Ale ne proto, že by se mi nelíbily, nehodily, neseděly! Ale proto, že jsem někde ztracené, zašantročené, v rychlosti sáhnu po té vrchní a jdu, no znáte to. A co by to mohlo vyřešit? Stojan na čelenky!


Abych byla upřímná, sháním ho už roky. Když moje úchylka cca před deseti lety začala, už tehdy jsem přemýšlela, jestli je budu dávat do košíčku, naházím je na hromádku nebo jak. No a kde nic, tu nic. Když se sbírka rozrostla, problém byl větší a stojan stále nesehnatelný, přemýšlela jsem dokonce, že si ho zkusím vyrobit (haha!), či požádám nějakého zručnějšího člena rodiny. Dokonce jsem se i byla ptát v několika obchodech, odkud to mají a žádná informace. Proto, když jsem na jeden narazila na stránkách Stoklasy, nemohla jsem tomu uvěřit.

něco MÁLO z mé sbírky

Cenově dostupný, vcelku velký, vzhledově povedený, mají skladem a je to český obchod? Co víc si přát, to jsem musela mít! Alespoň se ty moje holky nebudou muset nadále válet v igelitce.


Stojan dorazil v obří krabici, až jsem si říkala, co mi to přišlo, ale protože jsem nic jiného v té době nečekala (a navíc tam byl odesílatel, umíme číst, že), bylo mi jasné, že to tam prostě bude. Po otevření jsem zjistila, že je to krásně obaleno, aby se neponičil. Není to železo, nějak to chránit musí, takže super. Další věc, co mě obrovsky, ale fakt hodně překvapila bylo, že stojan nebyl ani trochu zaprášený, špinavý, nic. Jasně, to by měl být asi standard, ale přiznejme si, není, takže když mi tohle přišlo a vypadalo to tak vyleštěně, že jsem se bála na to sáhnout a umazat to, docela mi došla slova. 

spodní strana se stojánkem na položení

Čelenky drží pěkně, takže rozměry 14 x 29,7 cm super, bála jsem se, aby to nebylo moc malé a neklouzaly po tom. Jediná výtka je k velikosti, potřebovala bych ho tak dvoumetrový, aby se mi tam všechny vešly, takže si asi budu prostě muset pořídit další no. Hodně mi vyhovuje, že se dá postavit jak na stojato, tak je součástí stojánek na ležato, překvapivě to vypadá jako hezký doplněk v pokoji, když jsem ho osázela svými černými obyvateli.

4 komentáře:

  1. Priznam se, ze beauty blogy a clanky nectu. Max si pustim video, ale jelikoz mam petiletou cacoru s vlasy k zadku a celenek pozehnane, tak resim stejny problem. A hle! Diky za tento clanek, hned ja se proberu ze spaní (nocni smena) tak jdu objednat. Diky, Radu! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee to jsem rada, ze jsem pomohla :) Ja z nej byla taky nadsena, shanela jsem ho uz nevim jak dlouho :) Tak at dobre slouzi cacorce :)

      Vymazat
  2. Ahoj holky, tak si tak brouzdam po netu a koukam, ze je diskuzi na celenkovniky celkem dost. Uz pred delsi dobou jsem resila stejny problem, ale vyresila. Ted jsem na Fleru a skousim si prorazit cestu, pokud by to nekoho zaujalo, nebojte se ozvat ;) www.fler.cz/zbozi/celenkovnik-kolecka-a-kyticka-7659573?pos=2

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat