sobota 4. července 2015

NEW IN - STROMOVÁ MIKINA

Na tuhle mikinu jsem koukala už dlouho. Pak ji najednou dovyprodali a že prý není. Hmm smůla. Když mi ale jednou takhle při listování naskočila jako skladem, musela jsem do ní jít.


Dlouho jsem přemýšlela, co mi připomíná, vážně jsem v tom něco viděla, ale co? No a pak mi to jednou takhle u televize došlo. Viděli jste Stmívání? Myslím, že to bylo jenom v prvním díle, ale na konci při titulcích je tam obraz stromů ve vodě a v tom jedou ty titulky. A tohle je přesně ono! Což tedy ale není důvod, proč jsem ji musela mít, to byla jen myšlenková asociace :)

mikina - Wayfarer

Hodně mě překvapilo, že i přes to, že je to 100 % polyester, není na dotek nepříjemná. Většinou to bývá jak šusťákovka, ale tohle ne, je to dokonce i měkoučké. Je ale pravda, že jsem v ní byla venku pouze za přiměřeného počasí, takže je možné, že bude potivá. Mají s tímto motivem ještě tričko, sukni a vak. 


To téma je na jednu stranu krásně přírodní a romantické (takové ty obrázky holého stromu a měsíčku nad ním), na druhou stranu docela depresivní, ale mě se to vážně líbí. S čím bych to kombinovala? Tím, že je jen černobílá k tomu jde, myslím, jakákoliv barva, ale zase nic vzorovaného, dva vzory by se tlouklo.

Žádné komentáře:

Okomentovat