pátek 29. března 2019

CHYSTÁME SE NA LÉTO - PLAVKY

Ahoj, ahoj! 

Vítám vás jak na blogu, tak u nové článku! A na co se zaměříme tentokrát?

Blíže se léto, tak to nebude nic jiného než dámské plavky.

Ukážu vám tady pár obrázků plavek a k nim vám přihodím své a všeobecné zkušenosti s těmito typy. Budou tu však jen plavky dámské, takže pánové sorry, ale v tom se moc nevyznám :)

Bikiny

Tento typ plavek si představíme jako dolní a horní díl od sebe oddělený. Zakrývá jen intimní partie, bříško je však krásně vidět.


  • Ze všech typů, o kterých dnes budu psát, je mi nejpohodlnější tento. Krásně zvýrazňuje křivky.

Tankiny

Pod tímto pojmem si představíme opět dvoudílný kousek, tentokrát ale zakryjeme i bříško. Spodek je klasický, horní díl však vypadá jak triko, no ne?


  • Tento typ plavek má rádo hodně lidí z okolí, říkají že jim vrchní díl zakryje partie, který se jim nechce ukazovat. Jeden čas jsem tento typ nosila i já. Taky není úplně k zahození!

Monokiny

A od plavek které odhalují bříško, přes ty co ho zakrývají se dostáváme k plavkám jednodílným! Můžeme najít obyčejné, jednobarevné; nebo dokonce nějak zdobené.



  • Tenhle typ plavek jsem upřímně neměla nikdy ráda. Poptávala jsem se kolem, abych zde neměla jen svůj názor a všichni buď volí bikiny, nebo tankiny, které si v případě nouze mohou povyhrnout.

A jaký typ plavek nejraději nosíte vy? Určitě mi dejte vědět do komentářů!
Zdroj: fotky pochází z https://www.manzara.cz/

Simča
----------------------
Zdravím. Mě jméno je Simona, blížím se k dovršení 18 roku a jsem v druhém ročníku na střední. Mezi mé záliby patří čtení, to rozhodně. Ráda trávím čas na instagramu, kde se mohu dozvědět co nejvíce knižních novinek. Pak jsem ráda na blogu, kde píšu recenze. Nejraději čtu fantasy či YA. Není den, kdy bych nesáhla po knize. Taky neodolam hezkému filmu či seriálu:)

5 komentářů:

  1. Já osobně volím bikiny, ale v poslední době vypadají všechny plavky skvěle.

    OdpovědětVymazat
  2. Plavky jsou moje noční můra ale vloni jsem natrefila na skvele bikiny od Timo- jinak za mě ideální neopren ��

    OdpovědětVymazat
  3. Taky má z plavek noční můru.. hubnout bych chtěla, ale tak u TV s bramburkama v ruce a se zmrzlinou ve druhé :D
    Takže...
    Ale jinak mám nové bikiny z Itálie... fakt hezké :D ale líbí se mi ty šatičkové, al mám strach z písku, že bude všude :D

    OdpovědětVymazat
  4. Něco jako tankini slyším prvně :D nejraději ale mám bikiny a poslední dobou také jednodílné plavky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty plavky vypadají skvěle úplně všechny :)) Já si pořídila zatím jen jedny bikini z ali ale vypadají pěkně :) Teď nakupuju hodinky :D

    OdpovědětVymazat