pondělí 7. března 2016

KABELKA SE ŠTRASOVOU OZDOBOU

Dnes tu mám další kousek ze Stoklasy.cz. A protože plesová sezona vrcholí, bylo naprosto jasné, po čem sáhnu. No jasně, že po psaníčku!
Luxusní společenská kabelka je výjimečná svým exkluzivním zpracováním. Kabelka je potažena z obou stran lesklou polyesterovou látkou. Dominantu tvoří štrasová ozdoba ze skleněných broušených kamínků různé velikosti s motivem velkého květu. Kabelka je pevně vyztužená, s klasickým stříbrným rámečkem a jednoduchým obdélníkovým zavíráním. Uvnitř kabelky je saténová podšívka. Ke kabelce patří 2 odepínatelné řetízky vyrobené z magnetizujícího kovu. Můžete ji nosit přes rameno nebo v ruce.


Rozměry kabelky: 9,5 x 16 cm
Hloubka: 4,5 cm
Délka 1. řetízku: 40 cm
Délka 2. řetízku: 120 cm

Nevím, jak to Stoklasa dělá, ale zase mi přišel, jako minule, naprosto naleštěný kousek. Čekala bych, že ve skladech uklízí jednou za uherák a, minimálně plastové obaly, budou alespoň lehce zaprášené. Ale ne, lesk jako blesk. 



Kabelka je boží, nosím ji letos na všechny plesy. Je sice na můj vkus menší, než jsem zvyklá, ale když si vyndám peníze z peněženky a dám je do kabelky na volno, tak spolu s mobilem, kapesníky, klíčem a pudrem si naprosto vystačím. Hodně se mi líbí možnost výměny řemínku. Mým oblíbencem se stal ten krátký na nošení v ruce, kdežto sestra nedá dopustit na ten dlouhý a kdykoliv si ode mě psaníčko půjčí, nosí ho na rameni.



Štrasová ozdoba je hodně výrazná, kabelka vypadá dost luxusně. Ozdobu jsem zkoušela (lehce!) o něco otřít, abych vyzkoušela pevnost a nic se nepohnulo ani neuvolnilo, takže super. Uvnitř je saténová podšívka, žádné přihrádky, jedna velká kapsa. 


Po pravdě přemýšlím, že až skončí plesy, budu to nosit jako peněženku, protože je dost škoda, aby taková kráska ležela zase rok ve skříni.

Žádné komentáře:

Okomentovat